תביעות תאונות אישיות

כששומעים את המושג  תביעות תאונות אישיות, רבים טועים וחושבים שמדובר בביטוח בריאות אך למעשה ביטוח תאונות אישיות הינו ביטוח הדומה יותר לביטוח חיים מאשר לביטוח בריאות. ביטוח תאונות אישיות הינו ביטוח המגן עלינו ונותן לנו כיסוי ביטוחי במקרים של מוות, נכות, פציעה או אובדן.

בשונה מביטוח בריאות, ביטוח תאונות אישיות אינו נותן לנו כיסוי או החזר לטיפולים רפואיים אלא נותן סכום חד פעמי כפי שהוגדר מראש בפוליסה כשמתרחש אחד המקרים שתוארו קודם: מוות, נכות, פציעה או אובדן. כל פוליסה היא שונה מחברתה , חלק מהפוליסות מבטחות תאונות אישיות המתרחשות רק בארץ וחלקן מכסות תאונות הקורות גם בחו״ל. ולכן חשוב גם לדעת ולהחליט איזה ביטוח כדאי לעשות שייתן לנו את הכיסוי הכי רחב אבל גם הכי מותאם לצרכים שלנו. חשוב לזכור שביטוח תאונות אישיות לא נותן מענה לניתוחים או תרופות . למקרים אלו יש צורך בביטוח בריאות ואנשים רבים מבלבלים בין השניים ועושים או לא עושים ביטוח שיש בו צורך. ביטוח תאונות אישיות אינו תלוי ביטוחים אחרים וניתן לרכוש אותו באופן עצמאי ונפרד מכל ביטוח אחר שיש ברשותכם. אפשר גם לקנות יותר מביטוח תאונות אישיות אחד. במקרה כזה, במידה וקורה אירוע, ניתן לקבל פיצוי מכל הביטוחים שברשותכם וזאת בניגוד לביטוחי בריאות בהם ניתן להפעיל אך ורק ביטוח אחד.

מהם הדברים שחשוב שתדעו לגבי עורך דין תאונות אישיות ?

לאותו ביטוח עשויות להיות ורסיות שונות ולכן צריך לבדוק לעומק מה המוצר הביטוחי המוצע לכם. בנוסף, ביטוח תאונות אישיות תקף לתקופה מוגבלת בת שנתיים וחשוב לזכור לקנות ביטוח חדש כשפג תוקפו של הקיים.
בואו נדבר על תביעות בנושא של תאונות אישיות. גם כאן, חשוב להיעזר בעורך דין שיש לו ניסיון בתחום. כמו בכל ביטוח, חברות הביטוח יעשו מה שביכולתן כדי למצוא דרכים לצמצם את הפיצוי הניתן לכם , במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב, למנוע מכם לקבל פיצוי כלל. ולכן חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ושהתביעה תוגש על ידי עורך דין תאונות אישיות  שמכיר את חברות הביטוח ויודע איך לעבוד אתן ולייצג אתכם נאמנה. תביעות מסוג תאונות אישיות הן מורכבות לרוב כי הן מכילות מספר משתנים רב.

בכל תביעה כזו יש לבחון סוגיות שונות לפני הגשת התביעה ולעשות זאת באופן יסודי ומעמיק על מנת שהתביעה תתקבל ונוכל לסייע לכם למצות את זכויותיכם. עורך דין רונן אבניאל מתמחה בתביעות תאונות אישיות וישמח לתת לכם ייעוץ והכוונה לרבות סיוע בהגשת התביעה ולאחר מכן ייצוג שלכם מול חברות הביטוח. אפשר להגיש תביעה בנושא תאונות אישיות גם באופן עצמאי לחברות הביטוח אך קיים סיכוי שהתביעה תידחה או שתופנו להשלמת מסמכים ולתהליך ארוך ומתיש שיגרום לכם לפקפק ולחשוב פעמיים אם להמשיך להתעסק בנושא. היעזרות בשירותי עורך דין מומחה לביטוח לאומי תחסוך לכם את ההתעסקות המיותרת , ותייעל את התהליך.

מעוניינים בשירות מקצועי של עורך דין תאונות אישיות ?

עורך דין רונן אבניאל